خاطرات کاغذی

ببینید | لونی تونز

مجموعه خاطره‌انگیز «لونی تونز» متشکل از معروف‌ترین شخصیت‌های کارتونی تاریخ تلویزیون است که نزدیک به یک قرن کودکان سراسر دنیا را سرگرم کرده‌اند.
کد خبر: ۱۴۱۹۳۴۳
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 40

شخصیت‌هایی مثل باگز بانی، دافی داک، پورکی پیگ، رودرانر ،سیلوستر، توییتی و اسپیدی گونزالس و... (باگز بانی: خرگوشی زرنگ و خونسرد)،(دافی داک: اردک پر جنب و جوش با ظاهری پر هیجان و شخصیتی دم‌دمی مزاج)،(پورکی پیگ: خوک چاق و چلهٔ خجالتی و ساده‌لوح با لکنت زبان)، (اسپیدی گنزالس: موش بسیار سریع مکزیکی)، (توئیتی: قناری زرد دوست‌داشتنی و معصوم‌نما که محبوب‌ترین حیوان خانگی مادربزرگ است)،(سیلوستر:گربهٔ تاکسیدوی سیاه و سفید رنگ مادربزرگ که همواره به دنبال خوردن توئیتی است)،(کایوت و رودرانر: گرگ صحرایی آمریکای شمالی و کوکوی دونده)و...

«لونی تونز»، (به انگلیسی: Looney Tunes) مجموعه انیمیشن‌های کوتاه کمدی آمریکایی،محصول شرکت برادران وارنر است که از سال ۱۹۳۰ تا ۱۹۶۹ به همکاری با «مری ملودی» آثار درخشان و خاطره انگیزی را به سرانجام رساندند.این مجموعه ابتدا سیاه و سفید پخش می‌شد و بعد از چند دهه به شکل رنگی خود تغییر یافتند. شهرت این اثر به قدری زیاد بود که بعد از به اتمام رسیدن کارتون اصلی، در دهه 1980 میلادی ساخت آنها دوباره از سر گرفته شد. تعداد زیادی  فیلم از روی شخصیت‌های مختلف این کارتون قدیمی ساخته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها